Team FC Uleåborg ry (FC UleÅ) on perustettu 15.12.2010. http://www.fculeaborg.com/

FC UleÅ on Oululainen urheiluseura ja Suomen palloliiton jäsenseura. Perustamisvaiheessa seurassa on 25 aktiivista harrastetason naisjalkapalloilijaa.

Seuran tarkoituksena on edistää jäsentensä liikunta- ja urheiluharrastusta, tällä hetkellä muun muassa naisten jalkapalloilua, tavoitteenaan ruumiillisen ja henkisen hyvinvoinnin edistäminen.

Toiminnan perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet. Toiminnassa kunnioitetaan ympäristön ja luonnon asettamia vaatimuksia sekä tasa-arvon toteutumista.

Laji Jalkapallo
Kotipaikka Oulu
Sarja Naisten 3.divari ja puulaakisarja
Jäseniä 23
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.

Kommentti tapahtumaan

Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Helena Jokikokko, fculeaborg@hotmail.com, 045 204 3901

Joukkueenjohtaja (puulaakijoukkue): Helena Jokikokko, helena.jokikokko@outlook.com, 045 204 3901

Joukkueenjohtaja (3.divarijoukkue): Anna Haastola, anna.soronen@hotmail.com, 045 134 4530